Envy ile Ati HD 4650 Ekran Kartı Kurulumu

|
Ubuntu-tr Forumunda Heartsmagic arkadaşımız ATI HD ekran kartlarının Envy ile kurulumunun olacağını söyledi ve bende denedim. Sonuç mükemmel.
Daha önceden Nvidia ekran kartım vardı ve hep Envy ile kurdum ve hep sorunsuz kullandım.

Ve artık sıra ATI'ye geldi nedense ben bu kartı hiç sevmemiştim ve halen sevmiyorum ama sorunum kalmadı (gibi gelecek ne gösterir bilmiyorum) Neden aldığıma gelince mecburiyetten (İsteyerek almadım) Fazla sözü uzatmadan kuruluma geçelim;

NOT: 64 Bit Ubuntu'da Envy ile kurulum sorunsuz oluyor. Ama anlatacağım şekilde denemedim

Ubuntu'yu yeni kurduk ilk yapmamız gereken otomatik olarak gelen güncellemeleri yüklemek (Ubuntu bir kendine gelsin) Sistemi tekrar başlatın ve 32 Bit için ya da 64 Bit için tüm .deb uzantılı paketleri indirin. Bakınız

İndirdiğimiz paketleri tek tek kurun. Uyarı gelecek yazılım kanalarında daha eski bir sürümleri olduğuna dair önemsemeyin ve kurun indirdiğiniz paketleri.

Sıra geldi Envy ile ATI ekran kartımızı kurmaya;
Bağlantı olarak çok severek kullandığım Ubuntu-tr Wiki Envy kurulumu adresini vereceğim.

Sistemimizi yeniden başlatıktan sonra göreceksiniz ki 3D desteğinizin sorunsuz ve kasmadan çalıştığını.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Valla bu atiye düzgün bir destek verilmesi şart
Nvidia ları kıskanmamak elde değil :)
Elbet bizimde yüzümüz gülücek umuyorum ki 10.4 te
İstiyerek alıncak ekran kartları ama neyse ;
Eline sağlık @bayborakaan .
Compiz olmazsa olmaz değil ama olunca her şey bir değişik :)

Yorum Gönder